Norma - %D3pera Real de Valonia | Cines Verdi Barcelona
Poster de la película Norma - %D3pera Real de Valonia Poster de la película Norma - %D3pera Real de Valonia

La pel·lícula en imatges

valorar

Norma - Ópera Real de Valonia recomendado para edades A

DATA ESTRENA:
31/01/2021
DURADA: 160 min.
DIRECTOR: Massimo Zanetti, Davide Garattini Raimondi
REPARTIMENT: Patricia Ciofi, Gregory Kunde, José María Lo Monaco, Andrea Concetti
GÈNERE: Ópera

Norma, el treball més famós de Bellini, va resultar d'un procés caòtic de creació en el qual es van ajuntar pocs totals i gelosia. No obstant això, aquesta obra ha guanyat renom gràcies a la gran qualitat de la seva música i al florent bel cant que fa que els seus momentums i melodies vocals siguin uns dels més atractius del món de l'òpera, però alhora els més difícils. Mentre que la famosa Casta Diva, l'ària d'obertura de Norma, s'ha convertit en un símbol de l'òpera italiana, la gran quantitat de cavatina i cabaletta esquitxada al llarg de la partitura exigeix d'un extraordinari poder i rang vocal. El virtuosisme, la flexibilitat i agilitat dels personatges també garanteix moltes emocions i un treball profundament commovedor. Aquesta nova producció de la Opéra Royal de Wallonie-Lieja és un dels esdeveniments més imprescindibles de la temporada.

El que es diu sobre

Deixa el teu comentari