Dijous d'Imprescindibles | Cines Verdi Barcelona
Programación Dijous d'imprescindibles de Verdi Barcelona

Aquesta setmana a DIJOUS D'IMPRESCINDIBLES

Al nostre Dijous d'Imprescindibles del 20 de juny recuperem "La regla del juego".

Considerada una de les millors pel·lícules mai realitzades, l'obra mestra del nominat a l'Oscar Jean Renoir. Una comèdia de maneres que amaga una crítica àcida a l'alta societat francesa. Tot i que el negatiu original va ser destruït durant la Segona Guerra Mundial, s'ha reconstruït la pel·lícula que ha captivat públic i crítica de tot el món.

PEL·LÍCULA RECOMANADA PER FERNANDO COLOMO (director) I DAVID TRUEBA (director) A 'MI CINEMA PARADISO (EL PODCAST DEL VERDI)'.

SESSIÓ amb PRESENTACIÓ + COL·LOQUI a càrrec d'EDUARDO DE VICENTE (periodista cinematogràfic) i amb invitació a una copa de vi cortesia de D.O. Catalunya.

Sinopsi

Un ric aristòcrata decideix abandonar la seva amant per conservar l'amor de la seva dona, que és alhora festejada per un aviador i el seu confident. En el curs d'una cacera i festa de cap de setmana a Sologne, les intrigues amoroses dels servents es barregessin amb les dels patrons arribant a la tragèdia.

Les nostres Sessions de Dijous d'imprescindibles