HONG SANGSOO | Cines Verdi Barcelona

HONG SANGSOO

Nuestro día VOSErecomendado para edades 12

Durant un dia d'estiu a Seül, l'actriu Sangwon s'instal·la a casa de la seva bona amiga Jungsoo i el seu gat, Mío. Allà es retroba amb la seva cosina Jisoo, que vol començar la carrera d'interpretació seguint els seus consells. Paral·lelament, a l'altra banda de la ciutat, el poeta Hong intenta deixar, amb molta dificultat, l'alcohol i el tabac, alhora que rep la visita de dos estudiants que tenen preguntes molt serioses sobre la vida i l'art. Mentre el dia avança, les converses flueixen i es comparteixen els petits plaers quotidians, van aflorant les casualitats.

DATA ESTRENA:12/07/2024
IDIOMA PARLAT: Coreano
DURADA:84 min.
DIRECTOR:Hong Sangsoo
REPARTIMENT:Kim Minhee, Ki Joobong, Song Seonmi, Park Miso, Ha Seongguk
GÈNERE:Drama
V.O. SUB. CASTELLANO
In water (VOSE) In water (VOSE)
Properament

In water VOSErecomendado para edades 7

Un jove actor decideix posar a prova la seva creativitat, dirigint un curtmetratge amb els seus propis diners i amb dos antics companys de classe. Tots tres arriben a una illa i deambulen durant dies sense saber molt bé què rodar. A la costa, el director observa una dona recollint escombraries, i, impressionat pel seu esforç voluntari, hi té una breu conversa. Una trobada que l'inspirarà a rodar la seva pel·lícula.

PREU REDUÏT (4,90 GENERAL/4,40 AMICS DEL VERDI): NOMÉS PRESENTANT A TAQUILLA L'ENTRADA DE 'NUESTRO DÍA'.

DATA ESTRENA:24/07/2024
IDIOMA PARLAT: Coreano