Documental | Cines Verdi Barcelona

Documental

Libreros de Nueva York VOSErecomendado para edades 7

Un documental que ret homenatge als llibreters i submergeix a l'espectador en el seu petit món. Explorar el passat, el present i el futur del llibre a través d'entrevistes amb amos dels locals, col·leccionistes i escriptors com Fran Lebowitz, Susan Orlean, Kevin Young i Gai Talese, alhora que analitza l'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat i la forma en la qual afecta la lectura.

DATA ESTRENA:26/02/2021
IDIOMA PARLAT:Inglés
DURADA:99 min.
DIRECTOR:D.W. Young
REPARTIMENT:Parker Posey, Fran Lebowitz, Gay Talese
GÈNERE:Documental

Dimarts Cultural: Gauguin en Tahiti. Paraíso perdido VOSErecomendado para edades A

Paul Gauguin va ser un dels majors exponents de l'postimpressionisme i ha passat a la història pel reflex de la societat de Tahití en els seus quadres. Gauguin va abandonar la seva vida a França per la de la Polinèsia Francesa, després de perdre la feina quan va trencar la bossa. Buscava allunyar-se de qualsevol traç de burgesia, a la qual va acabar avorrint.

DATA ESTRENA:09/03/2021
IDIOMA PARLAT:Italiano
DURADA:88 min.
DIRECTOR:Claudio Poli, Marco Goldin
GÈNERE:DocumentalBiográficoArte
Woman (VOSE)Woman (VOSE)
Properament

Woman VOSErecomendado para edades 12i

Documental que ens porta per tots els racons del món per a conèixer el retrat íntim de milers de dones amb diferents camins de vida, modelats per la seva cultura, la seva fe o la seva història familiar. Basat en trobades en primera persona, el projecte aborda temes com la maternitat, l'educació, el matrimoni, la independència econòmica, la menstruació o la sexualitat.

DATA ESTRENA:10/03/2021
IDIOMA PARLAT:Inglés