Verdi_Promos_verdi kids.jpg

Verdi Kids

archivado en: promoció
El 7 de febrer arriba als nostres cinemes Zibila i el poder de les ratlles, una cinta d'animació dirigida per Isabelle Favez que projectarem acompanyada de tres curtmetratges.

Directora i escriptora suïssa, Favez va estudiar al departament de cinema i vídeo de la Universitat d'Arts de Zuric. El seu treball de graduació, Replay (1999), es va projectar en nombrosos festivals. Des de llavors realitza curtmetratges infantils, entre els quals destaquen Circuit marine (2003) i Apple Peu (2006), premiats en diversos festivals internacionals.

Podreu gaudir d'ella en Verdi amb un preu reduït de 6'5 € per a nens i nenes de fins a 11 anys

Zibila és una jove zebra que és adoptada per una parella de cavalls
Sinopsis

En el dia que comença l'escola, tots els seus companys la tracten com si fos diferent i acaben rient d'ella només perquè té ratlles. Però gràcies al seu amic Carino, Zibila se sent millor i s'embarca en una gran aventura que la ajudarà a recuperar la confiança perduda per culpa dels seus companys.

Culturopoing.com"Junts": aquesta és la moralitat d'aquests tres tribunals, que advoquen amb tendresa, gentilesa o humor, en tècniques d'animació tan diverses com subtils i brillants, la unió en lloc de la facilitat de les parets. Una lliçó vital, per avui i per demà.

Comparteix a xarxes socials