Festa de l'espectador | Cines Verdi Barcelona
Programación Dimarts Cultural Verdi Barcelona

Aquesta setmana a FESTA DE L'ESPECTADOR

Dimarts 2 de juliol a la nostra Festa de l'espectador preestrenem "El bus de la vida".

Un film d'Ibon Cormenzana inspirat en una història real. Protagonitzada per Dani Rovira i Susana Abaitua, aquesta pel·lícula lluminosa i musical sobre la història d'un professor desplaçat a un poble que somia pujar als escenaris, compta amb un repartiment coral compost per Elena Irureta, Antonio Durán “Morris”, Nagore Aramburu, Amancay Gaztañaga i Andrés Gertrúdix.

Sinopsi

Andrés (Dani Rovira) viatja a un poble del País Basc per treballar com a professor de música. El primer dia de classe pateix un xiulet fort a l'oïda: és càncer. Per rebre tractament s'ha de desplaçar a l'hospital de Bilbao amb el BUS DE LA VIDA, un vell autocar conduït per Mai (Susana Abaitua), que trasllada gratuïtament tots els pacients de la zona.

Gràcies a les rialles, confidències i experiències musicals compartides amb els seus companys de viatge, Andrés anirà obtenint la força necessària per enfrontar-se a les pors i arribar a complir el somni de pujar a un escenari.

Les nostres Sessions de Festa de l'espectador