Armageddon Time (VOSE) | Cines Verdi Barcelona
Poster de la película Armageddon Time (VOSE) Poster de la película Armageddon Time (VOSE)
"Resulta gairebé impossible intentar fer justícia a les emocions profundes –serenes i penetrants, alhora que tempestuoses i apressants– que desperta aquesta obra major en la carrera del cineasta novaiorquès."
- Fotogramas

La pel·lícula en imatges

valorar

Armageddon Time recomendado para edades 12

DATA ESTRENA:
18/11/2022
IDIOMA PARLAT: Anglès
DURADA: 115 min.
DIRECTOR: James Gray
REPARTIMENT: Anne Hathaway, Jeremy Strong, Banks Repeta, Jaylin Webb, Anthony Hopkins, Ryan Sell, Andrew Polk, Tovah Feldshuh
GÈNERE: Drama

Paul Graff porta una infància tranquil·la en els suburbis novaiorquesos. Al costat de Johnny, un company de classe exclòs pel seu color de pell, es dediquen a fer entremaliadures. Paul creu comptar amb la protecció de la seva mare, presidenta de l'associació de mares i pares d'alumnes, i del seu avi, amb el qual manté una molt bona relació. Però, després d'un incident, és enviat a una escola privada, el consell d'administració compta amb el pare de Donald Trump com un dels seus membres. L'elitisme i el racisme sense complexos amb el qual es troba canviaran dràsticament el seu món.

El que es diu sobre

Deixa el teu comentari